Followers

SALAM RAMADHAN


Monday 23 April 2012

Mayangsari suite Chantique,KTC Kota Bharu



KELANTAN TRADE CENTRE terletak di lokasi strategik di tengah-tengah Kota Bahru.  14.922. Kelantan terkenal dengan pelbagai budaya yang unik, pantai yang berpasir putih, air terjun dan hutan tropika. Kelantan Trade Center Apartment Suite menawarkan gabungan moden, memberikan keselesaan, antik dan hiasan individu untuk kepuasan dan ketenangan.

Jangan lupa untuk mencuba makanan Kelantan yang unik dan menikmati 'Nasi Dagang', Hidangan pulut merah dan dihidangkan dengan kari ikan dan jeruk mentah.Nasi berlauk adalah makanan kegemaran bagi masyarakat Kelantan, dihidangkan dengan nasi putih dan ikan kari secara tradisi di masak. Nasi kerabu datang dalam tiga warna iaitu hitam, kuning dan putih. Ia dimakan dengan sayur-sayuran mentah serta 'sambal ikan' istimewa. Ianya diambil sebagai sarapan pagi dan juga untuk makan malam.

Negeri pantai timur Kelantan adalah sebuah destinasi yang menarik dengan tradisi yang berwarna-warni, hobi yang menarik dan kraftangan yang luar biasa. Pelbagai aktiviti-aktiviti seperti gasing, layang-layang gergasi dan ukiran kayu. Fabrik batik dan songket yang dihasilkan oleh industri kotej di sini adalah antara yang terbaik di negeri ini



Room category                         Rate
                                                    


Studio apartment                        RM220
2 room apartment                       RM340

Rates:
* All rate qoute above are exclusive breakfast
* All rate qoute per room per night in (RM) nett valid till 31/12/2012.Subject to change without prior notice.
* Rates qouted are on per room/apartment per night basis

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...