Followers

SALAM RAMADHAN


Monday 23 April 2012

Mayangsari,Dungun

 Mayangsari Resort Dungun dikaitkan dengan keamanan dan ketenteraman. Pantai yang nyaman berhadapan Laut China Selatan dengan bayu yang dingin dan pasir keemasan. Mayangsari Resort Dungun adalah sebuah resort berkonsepkan Pool Villas, Garden Villas dan 10 Villas Air yang sinonim dengan Pantai Dungun, terletak di pantai timur Semenanjung Malaysia. Para pengunjung akan menikmati akses secara langsung kepada hamparan panjang pantai berpasir putih dan menikmati angin laut pantai timur dari Laut China Selatan.


Resort ini adalah satu konsep Villa yang berkelengkapan penuh. Setiap Garden Villas dilengkapi dengan 4 bilik tidur, 2 bilik mandi, ruang tamu dan dapur.
Pool Villas khas dengan 2 bilik tidur menyediakan ruang bagi mereka yang memerlukan privasi   kolam renang peribadi, tempat percutian yang benar-benar holistik lengkap dengan Spa tradisional.







Nikmati aktiviti-aktiviti menarik bersama keluarga tersayang. Bagi mereka yang sukakan aktiviti menyelam, snorkeling, dan memancing, ini adalah tempat yang hebat untuk anda dan tempat yang sempurna untuk  lain-lain aktiviti pantai.

Dungun juga terkenal dengan makanan tradisi keropok losong, laksam dan nasi dagang. Berhampiran kawasan ini mempunyai salah satu tempat menyelam terbaik di Pulau Tenggol. Perjalanan ke Kuala Terengganu  hanya satu jam  untuk anda sampai ke Songket Batik& kraftangan yang terkenal.















Bagi penggemar golf, jangan lupa untuk membawa kelab anda kerana anda juga boleh menikmati permainan golf apabila anda berada di Mayangsari Resort Dungun.





Room type        Room                 Rate
                           category        

Pool Villa              1 room              RM350
                            2 room              RM525
Garden Villa         1 room              RM150
                            2 room              RM300
                            3 room              RM390
                            4 room              RM450
Water Villa                                     RM100
Room Villa                                     RM175


Rates:
* All rate qoute above are exclusive breakfast
* All rate qoute per room per night in (RM) nett valid till 31/12/2012.Subject to change without prior notice.
* Rates qouted are on per room/apartment per night basis  

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...